برگزاری رویداد داستان مشترک با محوریت ارتقای فرهنگ آپارتمان‌نشینی در منطقه ۱۳

رویداد داستان مشترک با حضور زوج‌های سالمند محله آشتیانی و جمعی از جوانان و شهروندان به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن اجتماعات سرای محله آشتیانی برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با اشاره به نامگذاری اول ذی الحجه، سالروز ازدواج فرخنده حضرت فاطمه (س) و حضرت علی (ع) به عنوان روز ازدواج و خانواده گفت: اداره آموزش شهروندی منطقه ۱۳، سالروز ازدواج مبارک حضرت علی (ع) و حضرت فاطمه (س)، روز ازدواج را با برگزاری رویداد مشترک با محوریت ارتقا فرهنگ آپارتمان نشینی گرامی داشت.
وی افزود: خاطره گویی زندگی مشترک، برپای میز خاطره، اجرای گروه موسیقی، پذیرایی و مسابقه و اهدا جوایز از بخش های مختلف این رویداد بود.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳  با اشاره فعالیت های منطقه ۱۳ در ترویج فرهنگ آپارتمان نشینی عنوان کرد: این طرح تا کنون در محلات حافظیه و امامت اجرایی شده است و این طرح با توجه به ظرفیت های محلات در دو محله دیگر این منطقه شامل محلات آشتیانی و نیروی هوایی به عنوان چهارمین سال پیاپی در سال جاری اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/

۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
کد خبر: 55781

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =