یک ساختمان اداری برای یک پایانه مسافربری در مرکز شهر

شهردار منطقه ۱۱ از پیشرفت ۷۰ درصدی پروژه احداث ساختمان پایانه معین به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص طرح تحولی ۲۰گانه خدمت در این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به احداث ساختمان اداری در پایانه مسافربری معین گفت: فاز اول احداث این پروژه به عنوان یکی از پروژه‌های شاخص طرح تحولی ۲۰گانه خدمت منطقه در دی‌ماه سال ۱۴۰۲ شروع شده و در حال اجراست.

وی افزود: با توجه به نیازسنجی‌های صورت‌گرفته در مورد احداث ساختمانی اداری برای استقرار دفاتر تاکسیرانی و اتوبوسرانی این منطقه در پایانه معین تصمیم‌گیری شد و پس از گودبرداری، فونداسیون ستون‌ها و سقف اول در فروردین ماه سال جاری به اجرا درآمد.

موسوی با بیان اینکه در حال حاضر اجرای اسکلت فنی بهطور کامل پایان یافته، ادامه داد: دیوارچینی این پروژه نیز در حال تکمیل‌شدن است.

حسن هدائی، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه نیز دراین‌باره توضیح داد: هدف این معاونت به پایان رساندن این ساختمان تا پایان تیر ماه سال جاری است که بعد از تجهیزکردن آن، ادارات تاکسیرانی و اتوبوسرانی در آن مستقر می‌شوند و به فعالیت‌های خود و خدمت ‌سانی به رانندگان و شهروندان خواهند پرداخت.

هدائی افزود: در طرح توسعه محله‌ای (من شهردارم) به صورت ویژه به پایانه معین پرداخته شده که از جمله اقدامات انجام‌شده در این پروژه می‌توان به تملک و تخریب دو ملک که در این پایانه قرار گرفته بود، احداث دو خط ایستگاه فیدر در خیابان شهرداری، احداث جداکننده میانی در خیابان خواجه‌دهی برای تفکیک عبور اتوبوس‌های شرکت واحد و خودروهای ورودی به پارکینگ کرمانیان، اصلاح هندسی و ایجاد سکو برای انتقال دو خط ایستگاه تاکسی به داخل پایانه اشاره کرد.

انتهای پیام/

۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
کد خبر: 55867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =