برگزاری مسابقه نقاشی کودکان همزمان با هفته محیط زیست در منطقه ۲

شهردارناحیه۶ منطقه۲ گفت: همزمان با هفته محیط زیست با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کودکان محله دریان نو، تصورات ذهنی خود در زمینه دوستی با محیط زیست را به تصویر کشیدند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، محمد کریمی شهردار ناحیه ۶ درتشریح  فعالیت های آموزشی و فرهنگی با موضوع حفظ محیط زیست در سرای محلات گفت: با توجه به اهمیت نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست، باید نقش نگهداری فضای سبز و  درختان و همچنین تفکیک پسماند در جامعه به خصوص کودکان نهادینه و ترویج شود تا این میراث گرانبها برای نسل‌های آینده ارمغان آور زمینی پاک و سالم باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه آموزش به کودکان در نهادینه کردن و فرهنگسازی بسیار قابل اهمیت است بر همین اساس با هماهنگی سرای محلات دریان نو و توحید، برنامه های آموزشی و فرهنگی با محوریت دوستی با محیط زیست برگزار شد.

کریمی  ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی تفکیک زباله، ساخت کاردستی از مواد درو ریختنی  و پاکسازی بوستان بازیافت از جمله برنامه های اجرایی است.

شهردارناحیه۶ گفت:  همزمان با برگزاری کارگاه های آموزشی و همچنین فعالیت‌های فرهنگی، با برگزاری مسابقه نقاشی کودکان تصورات خود را در مورد راهکارهای حفظ محیط زیست  به تصویر کشیدند.

انتهای پیام/

۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۰
کد خبر: 55888

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =