خانواده‌های منطقه ۱۴ از ‌برنامه‌های زیست‌محیطی بهره‌مند شدند

ویژه‌برنامه‌های زیست محیطی با شعار «سهم من در تداوم حیات» در محلات منطقه ۱۴ برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴، علیرضا رباطی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه در این باره گفت: با توجه به ضرورت حفاظت از محیط زیست و مسئولیت پذیری اجتماعی، ویژه برنامه های متعددی با موضوع محیط زیست در سرای محلات نواحی ۲۱ گانه منطقه به اجرا درآمد.

رباطی با اشاره به برنامه های اجراشده برای هزاران شهروند در گروه های سنی مختلف گفت: شهروندان منطقه در قالب اجرای نمایش های هنری، برنامه های فرهنگی و کارگاه های آموزشی رایگان، کاشت درخت، نمایشگاه بهترین از دورریختنی ها و... و. از این برنامه های محیط زیستی بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه بوستان آلاله منطقه میزبان صدها شهروند در فعالیت های محیط زیستی شد، افزود: از پاکسازی محیط زیست، توزیع کیسه های پارچه ای، آموزشهای تفکیک پسماند از مبدا گرفته تا رویداد بهترین ها از دورریختنی ها با مشارکت کودکان و نوجوانان از جمله فعالیت های محیط زیستی است که با تاکید بر کاهش و مدیریت پسماند و جلب مشارکت برنامه ریزی و اجرا شده است.

معاون خدمات شهری منطقه در پایان با اشاره به معرفی و آموزش نصب اپلیکیشن شهرزاد توسط فعالان بازیافت و پسماند منطقه جهت اجرای طرح نوماند در محلات یاداورشد: به منظور ارتقاء سطح آگاهی‌ شهروندان و ترغیب شان در حفظ و نگهداری محیط زیست برنامه های آموزشی در طول تابستان در خانه‌های محیط زیست، غرفه ها، بوستان ها و محلات استمرار خواهد داشت.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۸
کد خبر: 56008

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =