برگزاری دورهمی سالمندان منطقه۱۳ در روزهای دوشنبه

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ از برگزاری مستمر دورهمی سالمندان در روزهای دوشنبه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی اصغرژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه گفت: در راستای تحقق شعار حال خوب ساختنی است، اداره سلامت منطقه به همت خانه های سلامت این منطقه اقدام به برگزاری دورهمی های سالمندان در روزهای دوشنبه کرده است.

وی افزود: این دورهمی ها با هدف تکریم سالمندان محلات، در قالب دورهمی، زمزمه خوانی، حافظ خوانی، کلاسها و کارگاه های روانشناسی و تغذیه و آشنایی با بیماریها و...و برگزاری میزهای خدمت و ورزش وسرگرمی و اردوی تفریحی برگزار می شود.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳ اظهار داشت : در سومین دوشنبه خرداد ماه ۱۴۰۳، خانه های سلامت محلات اسدی، دهقان، سرخه حصار، حافظیه، امامت، زاهدگیلانی، نیروی هوایی و اشراقی و صفا، این طرح را اجرا نموده و بیش از ۳۰۰ نفر از سالمندان این محلات، از این خدمات بهره مند شدند.

وی خاطر نشان کرد: بررسی مشکلات سالمندان با حضور رئیس اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۳، آگاهی سالمندان از محصولات نو پدید دخانی، کتابخوانی با عنوان زن منظم و کاردان، پذیرش موقعیت سنی و کنار آمدن با آن، غربالگری اسکلتی و اسکن کف پا، سالمند وابسته به خود، شناخت خود از برنامه های اجرایی اینه هفته در محلات بود.

انتهای پیام/

۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 56027

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 14 =