جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام در منطقه۲ برپا می‌شود

شهردار منطقه ۲ گفت: در آستانه عید سعید قربان جایگاه موقت عرضه و ذبح بهداشتی دام با هدف ارائه خدمات به شهروندان متقاضی انجام سنت نبوی، در حال آماده‌سازی است.

به گزارش شهر به نقل ازروابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی گفت: در آستانه عید سعید قربان با هدف  خدمات رسانی به شهروندان جهت تأمین دام بهداشتی مورد نیاز و اجابت سنت حسنه قربانی، محل عرضه بهداشتی دام  جانمایی و درحال آماده سازی است.
وی افزود: مرکز موقت عرضه و ذبح بهداشتی و شرعی دام " در زمینی به مساحت۲ هزار متر مربع در خیابان فرهنگ، خیابان میرمالک در نظر گرفته شده که مراحل راه اندازی مرکز مذکور در دست اجرا است.
شهردار منطقه۲ بابیان اینکه این ایستگاه در روزهای یکشنبه و دوشنبه  به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست، ادامه داد: در این مرکزسیستم توزین دقیق، معاینه دام ها قبل از ذبح توسط دامپزشکان مجرب، ذبح اسلامی در حضور کارشناس امور مذهبی و خرد کردن تنه گوسفندان آماده سازی شده است.
صالحی با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی همزمان با روز عیدسعید قربان گفت: ‌با هماهنگی معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ویژه  برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی در سطح محلات اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳
کد خبر: 56066

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =