برگزاری جشنواره بازی و کودک در محله دوستدار کودک منطقه۱۳

در راستای اجرای ویژه برنامه های فرهنگی خلاقانه، فلکه دوم نیروی هوایی منطقه ۱۳ واقع در محله دوستدار کودک میزبان جشنواره بازی و کودک بود.

به  گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، علی اصغر ژولیده، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با بیان اینکه کودکان، برکت زندگی و سرمایه های آینده جامعه به شمار می آیند، گفت: ستاد راهبری معاونت امور اجتماعی و فرهنگی با همکاری اداره اجتماعی ناحیه۲ و  خانه فرهنگ حافظیه اقدام به برگزاری جشنواره بازی و کودک با رویکرد سلامتی و شادابی کودکان در فلکه دوم نیروی هوایی کرده است.
وی افزود : این جشنواره، با هدف حفظ و گسترش بازی‌ها و ورزش‌های سالم و پرنشاط برای کودکان و در راستای تاکید شهردار منطقه و اجرای ویژه برنامه های ای خلاقانه برنامه‌ریزی و اجرا شد که با استقبال خوب  کودکان و خانواده هایشان همراه بود.
به گفته معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۳، اجرای گروه سرود، استیج به همراه تن پوش عروسکی، دف زنی کودک، مشاوره روانشناسی کودک، آموزش رباتیک، اوریگامی و... از بخش های متنوع این جشنواره بوده است.
ژولیده خاطر نشان کرد:  محله پیروی منطقه۱۳ به عنوان محله دوستدار کودک شناخته می شود و در این راستا، فلکه دوم نیروی هوایی به عنوان مکان برگزاری این جشنواره انتخاب شد و در نظر داریم با توجه به فرارسیدن فصل تابستان ، ویژه برنامه های مختلفی را در نظر گرفتن عنصر خلاقیت در این محله برگزار کنیم.

انتهای پیام/

۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۰
کد خبر: 56110

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =