گزارش حسابرسی مؤسسه همشهری تأیید شد

همزمان با دویست و چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، گزارش حسابرسی مؤسسه همشهری برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بررسی و با حداکثر آراء موافق مشروط اعلام و تایید شد.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در دویست و چهل و چهارمین جلسه شورا در جریان بررسی گزارش حسابرسی مؤسسه همشهری برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ با بیان اینکه اگر بودجه ای در شورا برای این مؤسسه پیش بینی نشده بود، نمی توانست شرایط را مدیریت کند، اظهار کرد: باید تغییراتی در بودجه و اساسنامه مؤسسه ایجاد شود تا بتوان آن را از زیان انباشته خارج کرد.

احمد صادقی رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر گفت: اعضای شورا در جلسات مختلفی شرکت می کنند که ممکن است بعضاً با جلسات صحن تداخل داشته باشد.

وی با اشاره به بندهای تکلیفی گزارش حسابرسی مؤسسه همشهری با تأکید بر اینکه تعیین تکلیف مالیاتی و بازنگری در سیستم بهای اعلام شده در مؤسسه باید عملیاتی شود، خاطرنشان کرد: در خصوص تأییدیه پیش پرداخت ها و مغایرت ها در حساب های پرداختنی و دریافتنی باید پاسخ داده شود. تعیین تکلیف مطالبات سالهای قبل و خرید کاغذ از طریق شرکت بازرگانی نیز باید انجام شود.

گفتنی است گزارش حسابرسی مؤسسه همشهری برای سالهای ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱  بررسی و با حداکثر آراء موافق تأیید شد.

انتهای پیام/

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کد خبر: 56238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 6 =