۹ تن پسماند خشک غیرمجاز در ۴ نقطه از خلازیر منطقه ۱۹ کشف و جمع‌آوری شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: به منظور تحقق رویکردهای طرح سامان‌بخشی آسیب‌های اجتماعی ۹۵۰۰ کیلوگرم پسماند خشک دپوشده در ۴ نقطه از خلازیر شناسایی و جمع‌آوری شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با تأکید بر برخورد قاطعانه با عاملان جمع آوری غیرمجاز پسماند خشک بیان کرد: در ادامه عملیات ساماندهی آسیب های اجتماعی عوامل اجرایی منطقه طی گشت های مستمر ۴ نقطه از محل های دپو و تفکیک غیر مجاز پسماند را شناسایی کردند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به تاکیدات مدیریت ارشد شهری در خصوص مقابله با پدیده‌ زباله گردی و به منظور حفظ محیط زیست و سلامت شهروندان، طرح پاکسازی و جمع‌آوری عوامل غیرمجاز نگهداری و تفکیک زباله و پسماند با نظارت و کنترل شبانه روزی در حال انجام است.

اخگر پور تصریح کرد: با تمهیدات اداره مدیریت پسماند منطقه در راستای افزایش نگهداشت محیط زیست شهری با روش‌های متنوع آموزشی نسبت به فرهنگ‌سازی، اطلاع رسانی و آگاهی به شهروندان در خصوص فواید تفکیک و جداسازی پسماندها اقدام می شود.

ضمن اینکه کارشناسان این حوزه درخصوص طرح نوماند، نحوه نصب نرم افزار شهرزاد و ثبت سفارش دریافت پسماند خشک از درب منزل در بین شهروندان اطلاع رسانی عمومی می کنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ یادآور شد: پیش از این طی روزهای اخیر نیز بیش از ۸ تن تفکیک غیرمجاز پسماند در خیابان سهیل جنوبی ناحیه سه شناسایی و جمع آوری شد.

انتهای پیام /

۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰
کد خبر: 56288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 11 =