اطلاع‌رسانی‌ تسهیلات تشویقی بند (ت) عوارض ماده صد در دیدارهای مردمی مساجد

شهردار منطقه ۱۱ در کمیته درآمدی این منطقه با اشاره به فرصت اندک باقی‌مانده برای تسهیلات تشویقی بند (ت) مربوط به عوارض ماده صد بر اطلاع‌رسانی‌های نهایی و همه‌جانبه در دیدارهای مردمی مساجد تأکید کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، تازه‌ترین جلسه کمیته درآمد منطقه ۱۱ با حضور سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، معاونان، شهرداران نواحی ۴گانه و رؤسای ادارات درآمد، حقوقی، صدور پروانه، اجرای احکام و برخی دیگر از مدیران ارشد شهری این منطقه برگزار شد.

در این جلسه که مهم‌ترین دستور آن، وصول مبالغ تعیین‌شده به تفکیک نواحی ۴گانه بود، مقرر شد نواحی چهارگانه با  هماهنگی معاونت شهرسازی نسبت به ارائه برنامه درآمدی کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت برای طرح درکمیته درآمدی به معاونت مالی اقدام کنند.

موسوی، شهردار منطقه نیز با اشاره به فرصت اندک باقی‌مانده برای تسهیلات تشویقی بند (ت) مربوط به عوارض ماده صد بر اطلاع‌رسانی‌های نهایی و همه‌جانبه در دیدارهای مردمی مساجد تأکید کرد و گفت: گزارش نهایی در این حوزه، متعاقباً ارائه شود.

از دیگر مصوبات این جلسه، پیگیری اقدامات انجام‌شده در زمینه تخلفات ممیزی مرحله ششم و ارائه به معاونت مالی برای ارسال به اداره کل تشخیص، پیگیری تخلفات شناسایی‌شده املاک دارای متراژ بالا و بحث صدور پروانه املاک سطح محدوده، بررسی ظرفیت املاک متعلق به شهرداری برای اجاره، فروش و مشارکت و اعلام نتیجه توسط نواحی، به‌روزرسانی اطلاعات و مبالغ پرونده‌های آرای ماده صد که دارای جرایم ریالی‌اند، توسط اداره اجرای احکام برای استفاده از ظرفیت کمیسیون ماده ۷۷ و ارسال لیست به اداره درآمد و پیگیری لازم برای صدور سند تک‌برگ املاک متعلق به شهرداری توسط اداره املاک بود.

انتهای پیام/

۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 56387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 7 =