پارک موتورسیکلت‌ها در یکی از شلوغ‌ترین شریان‌های مرکزی شهر ساماندهی شد

شهردار منطقه ۱۱ از دریافت حکم دادستانی و برخورد جدی نیروی انتظامی و پلیس راهور برای جلوگیری از توقف غیرمجاز موتورسیلکت‌ها در زیر پل حافظ خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه با اشاره به تردد و توقف بالای موتورسیکلت‌ها در زیر پل حافظ گفت: با توجه به وجود بازارهای تخصصی تلفن همراه و لوازم صوتی و تصویری در خیابان جمهوری و تقاطع آن با خیابان حافظ و قرارگرفتن مجتمع‌های تجاری علاءالدین و چارسو در این تقاطع، جاذبه‌های سفر و تردد روزانه با موتورسیکلت‌ها در این تقاطع بسیار بالا و بیش از دو میلیون نفر در روز تخمین زده می‌شود.

موسوی افزود: این امر موجب بروز مشکل ترافیکی و سنگین‌شدن ترافیک خیابان جمهوری و حافظ شده و به همین دلیل شهرداری منطقه ۱۱ با بازدیدهای میدانی از محل به همراه پلیس راهور و کلانتری و پس از جلسات متعدد، نسبت به دریافت حکم دادستانی مجوز برخورد با این معضل اقدام کرد.

وی همچنین بیان کرد: پس از اخذ مجوز لازم مراجع ذی‌صلاح، اقدامات لازم برای استقرار عوامل راهور و نیروی انتظامی به همراه کفی به منظور انتقال به پارکینگ موتورسیکلت‌هایی که مرتکب تخلفات راهنمایی و رانندگی و توقف غیرمجاز در محدوده‌های مورد نظر شده‌اند، انجام شد.

شهردار منطقه ۱۱ با یادآوری این مطلب که رعایت قوانین و همراهی مردم، موجب کاهش ترافیک و نظم‌بخشی به معابری همچون این تقاطع خواهد شد، ادامه داد: از شهروندان عزیز که با موتورسیکلت در اماکن پرتردد حضور دارند، تقاضا داریم نسبت به پارک وسیله نقلیه خود در مکان‌ها و پارکینگ‌هایی که مشخص شده، اقدام کنند تا شاهد برخورد قانونی و توقیف وسایل نقلیه آنها نباشیم.

انتهای پیام/

۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 56471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 1 =