مساجد و محلات منطقه۲ میزبان شهروندان در عیدانه غدیر

به مناسبت فرارسیدن عید غدیر و دهه ولایت، مساجد و سرای محلات منطقه۲ میزبان شهروندان در عیدانه غدیر است.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، مهدی صالحی، شهردار منطقه گفت: برنامه‌های فرهنگی عید سعید غدیر با هدف تقویت مبانی والای فرهنگ اسلامی، تمهیدات لازم برای  اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری، آئینی معنوی و شاد برای شهروندان به‌ویژه کودکان و نو جوانان درسطح منطقه و مهمانی ده کیلومتری غدیر پیش بینی شده است.


وی  اظهار داشت: فعالیت‌ها و جشن های غدیر دراین منطقه به شیوه ای برنامه ریزی شده است که ضمن میزبانی از شهروندان  در جشن ده کیلومتری غدیر، برنامه‌های آئینی و فرهنگی در ۲۱ محله و ۶۷ مسجد اجرا می شود.


صالحی به  فضا سازی و آذین بندی معابر، مساجد، مراکز فرهنگی، اشاره داشت و گفت: برگزاری جشن‌های محله ای با محوریت مساجد، و گروه های مردمی، اجرای نورافشانی از دیگر برنامه های پیش بینی شده است که در شب عید غدیر خم اجرا می شود.


وی با اشاره به برگزاری  برنامه های فرهنگی در  مجموعه های شهربانو، پویا شهر، شهردخت و همرا سراهای منطقه با شعار امیرالمؤمنین معیار زندگی-الگوی حکمرانی افزود: برپایی ۳۹ موکب پذیرایی همراه با پخش مولودی خوانی در ۲۱ میادین و اماکن پر تردد،  اکران فیلم ، تکریم خانواده های شهید سادات ، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام از دیگر برنامه ها است.


شهردار منطقه ۲ به میزبانی از شهروندان در جشن ده کیلومتری غدیر اشاره کرد و گفت: با برپایی پردیس فرهنگی و اجرای برنامه‌های متنوع  و همچنین موکب پذیرایی  از شهروندان استقبال می شود.

انتهای پیام/

۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
کد خبر: 56586

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =