طرح خدمت در خیابان شهید نامجو در حال اجرا است

شهردار ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۷ از اجرای طرح پیاده‌روسازی در خیابان شهید نامجو در راستای اجرای طرح خدمت خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، مصطفی راستگو با بیان این مطلب افزود: در طرح خدمت یکی از خیابان ها و معابر انتخاب شده و کلیه معضلات آن به طور کامل برطرف می شود، از همین رو خیابان شهید نامجو یکی از معابر این ناحیه بود که طرح خدمت به طور کامل در آن اجرایی شد.

وی در ادامه عنوان کرد: پیاده روسازی، اجرای کفپوش، رنگ آمیزی مخازن و زیرمخزنی و کاشت نهال تنها بخشی از فعالیت هایی بود که در راستای ارتقاء رضایت و افزایش کیفیت زندگی شهروندان در خیابان شهید نامجو اجرا شد.

شهردار ناحیه ۲ شهرداری منطقه ۷ یادآور شد: تراش مکانیزه و آسفالت خیابان کاج، اجرای کانیو و آسفالت در کوچه مهلوجیان، پیاده روسازی پادگان ولیعصر (عج) خط کشی بزرگراه شهید صیاد شیرازی از دیگر اقداماتی بود که در این ناحیه انجام شد.

وی تصریح کرد: عملیات خط کشی محور خیابان اجاره دار در حال اجراست و پس از اخذ مجوزهای لازم ادامه عملیات جمع آوری نهر و احداث کانیو در خیابان سپاه نیز در دستور کار قرار گرفت.

راستگو در خاطرنشان کرد: پاساژ کویتی ها یکی از ساختمان های نا امن در این ناحیه بود که پس از پیگیری های فراوان و با هدف جلوگیری از بروز خطرات احتمالی برای شهروندان از سوی منطقه تملک و تخریب شد و بنا بر دستور شهردار منطقه در آینده نزدیک در اطراف آن دیوار پیش ساخته کشیده می شود.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
کد خبر: 56678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =