میزبانی شهرداری منطقه ۱۷ از شرکت کنندگان مهمانی ده کیلومتری غدیر با برپایی پردیس فرهنگی خدماتی

شهردار منطقه ۱۷، گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و مهمانی بزرگ ده کیلومتری غدیر، پردیس فرهنگی، خدماتی و پذیرایی دارالشهدای تهران میزبان عاشقان ولایت در این مراسم با شکوه خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا سیفی شهردار منطقه ضمن تبریک عید بزرگ شیعیان غدیرخم، گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیر خم و مهمانی بزرگ ده کیلومتری غدیر ، پردیس فرهنگی، خدماتی و پذیرایی دارالشهدای تهران مزین به نام شهیدان «سید جلال و سید امیر حسینی کاشانی»میزبان عاشقان ولایت در این مراسم با شکوه خواهد بود.

شهردار منطقه ۱۷، تصریح کرد: پردیس فرهنگی، خدماتی دارالشهدای تهران شامل استیج برنامه های شاد و متنوع از ساعت ۱۵ الی ۲۳ در محدوده تقاطع آزادی و نواب صفوی برپا خواهد شد.

سیفی با اشاره به برنامه های این پردیس فرهنگی، خدماتی اظهار کرد: اجرای گروه سرود ، نقالی خوانی با موضوع غدیر، شعر خوانی، برنامه های ویژه کودکان و نوجوانان، مسابقه و سرگرمی، مولودی خوانی، تجلیل از سادات و برنامه های شاد مذهبی از جمله برنامه هایی است که در این پردیس در نظر گرفته شده است.

وی افزود: در این پردیس علاوه بر غرفه بازی های ورزشی و الکترونیکی، خدمات سلامت محور، کودک و نوجوان و توزیع محصولات فرهنگی در نظر گرفته شده است.

شهردار منطقه ۱۷، خاطرنشان کرد: در کنار این پردیس فرهنگی، موکب های پذیرایی، چایخانه و شربت خانه های منطقه ۱۷ نیز با بهره گیری از ظرفیت گروه های خودجوش و مردمی، میزبان محبان امیرالمؤمنین علی (ع) خواهد بود.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۸
کد خبر: 56682

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =