عملیات پیاده‌روسازی در مساحت ۱۳۰۰ مترمربعی در سروستان هشتم منطقه ۲۲ آغاز شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه عملیات پیاده روسازی در معابر محلات ۱۲‌گانه از سوی این معاونت در حال اجرا است؛ گفت: عملیات پیاده رو سازی در خیابان سروستان ۸ آغاز و طی روزهای آینده به اتمام خواهد رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهار کرد: پیاده‌رو سازی به‌عنوان یکی از نمادهای زیبایی شهر، باید همواره مدنظر متولیان امر قرار گیرد و روند اجرایی بهبود سطح کیفی معابر با توجه به اهمیت و ضرورت توجه به مسائل عمرانی و با هدف ساماندهی معابر، همسو با نیاز شهر و شهروندان به صورت گسترده تداوم خواهد یافت.

وی افزود: باتوجه به اینکه حجم قابل توجهی از معابر تازه تاسیس در شهر تهران در این محدوده صورت می گیرد؛ به همین منظور بخشی از این عملیات مختص به پیاده رو سازی است. در همین راستا به تازگی عملیات پیاده رو سازی در خیابان سروستان هشتم در مساحت یک هزار و ۳۰۰ متر مربع آغاز شده است.

ایرانشاهی ادامه داد: این عملیات در یک بازده زمانی کوتاه مدت به اجرا در آمده و عملیات مرمت و نوسازی سایر پیاده رو های معابر محلات منطقه نیز در دستور کار قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۲۲ خاطر نشان کرد: در سطح این منطقه مناسب سازی پیاده روها در قالب پروژه توسعه محله ای و من شهردارم یک در نظر گرفته شده که بخشی از پیاده رو سازی براساس اولویت بندی با توجه به تردد شهروندان به اجرا در آمده و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: 56686

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 14 =