اجرای عملیات بهسازی، مرمت و روکش آسفالت ۱۲ مدرسه منطقه ۲۲

معاون فنی و عمران منطقه ۲۲ از بهسازی، روکش و مرمت آسفالت ۱۲ مدرسه اولویت‌دار منطقه از ابتدای خردادماه در نواحی ششگانه منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ رضا ایرانشاهی اظهار کرد: در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی و فرهنگی مدیریت شهری و همچنین به منظور رفاه حال دانش آموزان مدارس سطح منطقه به هنگام تردد در محوطه داخلی مدارس که نیاز به مرمت آسفالت دارند، آسفالت ریزی در مدارس اولویت دار منطقه انجام شد.

وی یادآور شد: با همکاری نواحی ششگانه منطقه عملیات بهسازی، مرمت و روکش آسفالت مدارس فرزانگان ناجا، شهید همت، شهدای پاسدار، ساجده، شهید ستاری، متوسطه اول و دوم شهید باهنر، مدارس پسرانه امید اسلام، دبستان و دبیرستانه دخترانه شهدای شهرک چشمه، دبستان دخترانه رضوان، مدرسه شهدای نیروی انتظامی با بکارگیری بیش از ۳ هزار تن آسفالت اجرایی شد.

وی افزود: با توجه به بررسی های میدانی، تشکیل جلسات متعدد با مدیران مدارس و بازدید حضوری تیم های کارشناسی مبنی بر اولویت بندی مدارس جهت آسفالت و بهسازی حیاط مدارس، همچنین ضرورت توجه به فعالیت‌های خارج از کلاس درس از قبیل مراسم صبحگاهی، فعالیت‌های ورزشی و پرورشی در حیاط مدارس، اقدامات لازم برای بهسازی محوطه و محیط تحصیل مناسب و در شان دانش آموزان انجام شد.

ایرانشاهی بیان کرد: تمام تلاش مدیریت شهری ایجاد ارتقای کیفیت در سرانه های عمومی از جمله محیط های آموزشی برای دانش آموزان است که این کار بصورت مستمر و با اولویت بندی از لحاظ فرسودگی آسفالت محقق می شود.

انتهای پیام/

۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: 56687

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 6 =