وضعیت قابل قبول هوای تهران در هفتمین روز از تیرماه

امروز - پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳- شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۰ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

به گزارش خبرنگار شهر؛ شاخص آلودگی هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته روی عدد ۹۱ قرار داشت و کیفیت هوا قابل قبول بود و امروز - پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳- نیز شاخص آلودگی هوا روی عدد ۸۰ است و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار دارد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، ۲۱ ایستگاه در وضعیت قابل قبول (زرد) قرار دارند و در ۲ ایستگاه ( دانشگاه علم و صنعت در منطقه ۴ و سرخه حصار در منطقه ۱۳) وضعیت پاک (سبز) ثبت شده که بهترین شرایط مربوط به ایستگاه سرخه حصار در منطقه ۱۳ با شاخص ۳۲ است.

این در حالی است که در ۷ ایستگاه ( شریف.منطقه ۲، شهرری.منطقه ۲۰، شهرداری منطقه ۱۱، میدان فتح.منطقه۹، پارک سلامت. منطقه۱۷، شهرداری منطقه۱۵ و فرمانداری شهرری.منطقه۲۰) وضعیت ناسالم برای گروه های حساس (نارنجی) ثبت شده که ایستگاه شهرری در منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۵ آلوده ترین نقطه تهران است.

گفتنی است؛ از ابتدای سال جاری تا امروز ۵ روز هوای پاک، ۸۱ روز هوای قابل قبول، ۱۲ روز ناسالم برای گروه‌های حساس و یک روز ناسالم برای همه در روزشمار شاخص آلودگی هوای پایتخت ثبت شده است و این آمار برای سال گذشته، ۸ روز هوای پاک ، ۷۷ روز هوای قابل قبول، ۱۳ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و یک روز ناسالم برای همه بوده است.

انتهای پیام/

۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: 56758

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 3 =