رفع نقص ۳۱ پایه چراغ چهار بوستان غرب تهران

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه پایش پایه چراغ‌های ۹۰ بوستان آیت محدوده آغاز شده است؛ گفت: در این طرح رفع نقص ۳۱ پایه چراغ چهار بوستان غرب تهران صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ محمد حسن فصیح اظهار کرد: در این محدوده شهر تهران بیش از ۹۰ بوستان محلی و فرامنطقه ای وجود دارد که موضوع رسیدگی به روشنایی این حجم بوستان ها یکی از اقدامات در حوزه نگهداشت است.

وی افزود: طی طرح نگهداشت بوستان ها شناسایی و رفع خاموشی روشنایی بوستان ها در دستور کار اداره فضای سبز منطقه قرار دارد و در این طرح نواحی شش گانه نیز مشارکت دارند.

فصیح ادامه داد: در محدوده ناحیه سه به عنوان غربی ترین محله شهر تهران چهار بوستان نگین، بازیافت، پاتوق محلی و غدیر مورد شناسایی چراغ های خاموش قرار گرفت که نقص فنی ۳۱ چراغ برطرف شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲۲ با اشاره به اینکه اقدامات قابل توجهی در نگهداشت فضای سبز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد؛ گفت: ترمیم شبکه آبرسانی بوستان ناز در محدوده ناحیه دو منطقه نیز از جمله اقدامات هفته اخیر بوده است.

انتهای پیام/

۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: 56773

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =