رفع نقص ۶۳ چراغ‌ راهنمایی منطقه ۱۹ در قالب طرح «الگوی خدمت»

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از تعمیر و رفع نقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی منطقه ۱۹ در قالب طرح «الگوی خدمت» توسط عوامل اجرایی معاونت حمل و نقل ترافیک منطقه در معابر و تقاطع ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه نقص و خرابی چراغ‌ های راهنمایی و رانندگی سبب ایجاد گره‌های ترافیکی می شود، گفت: در همین راستا ۱۶۶ چراغ‌ راهنمایی در معابر و تقاطع ها بازدید و ۶۳ چراغ با حضور کارشناسان تعمیر و بازسازی شد.

وی ادامه داد: به همین منظور چراغ راهنمایی و رانندگی درتقاطع های شکوفه-رحمانی،ماهان، مهران-مهرآرا، بهمنیار-دبیرستان رنجبر، شکوفه-خروجی کاظمی شمال، میدان مادر و ... با تامین اقلام تعمیر و تحویل پلیس راهنمایی و رانندگی شد.

به گفته این مسئول با اقداماتی چون نصب فانوس، کنتر و فلاشر چشمک زن، کابل کشی، سولار سه خانه قرمز، سولار، باتری ۱۲ ولت  و ... نواقص چراغ‌های راهنمایی و رانندگی مرتفع و روشن شد.

اخگر پور با اشاره به اینکه چراغ های راهنمایی و رانندگی در جلوگیری از وقوع تصادفات و نظم بخشیدن به ترافیک نقش مهمی را ایفا می کنند، تصریح کرد: با توجه به اهمیت عملکرد مطلوب چراغ های راهنمایی و رانندگی که تاثیر بسزایی در رفتار ترافیکی رانندگان و کاهش تصادفات دارد، معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه نسبت به این موضوع حساسیت ویژه‌ای با بازدیدهای مستمری از این چراغ ها دارد.

انتهای پیام /

۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: 56802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 2 =