نقش موثر شهردار مدرسه در مطالبه‌گری و رفع نیازمندی‌های مدارس 

نشست بررسی رصد محله ای و خدمات شهرداری در مدارس مجری بیست و سومین دوره طرح شهردار مدرسه منطقه ۱۹ با حضور حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه، سلیمانی نژاد نماینده اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران، شهرداران نواحی پنجگانه، مدیران شهری و شهرداران مدارس برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور با اشاره به اینکه طرح شهردار مدرسه یکی از طرح های ویژه و فاخر مدیریت شهری با مشارکت آموزش و پرورش است، بیان کرد: این طرح مسابقه و تمرین برای مشارکت پذیری و مسئولیت پذیری در آینده برای شهرداران مدارس است.

این مسئول ادامه داد: ما در مدیریت شهری با پیگیری مطالبات و درخواست ها در کنار شما هستیم؛ شهرداران مدارس نیز در حریم این منطقه از پتانسیل های دهیاری ها در ساماندهی و کمک به تجهیز مدارس غافل نشوند.

اخگر پور خواستار تهیه و نصب پروژکتور در محدوده فضای بی دفاع شهری مجاورت مدرسه شهید اناری به منظور ارتقاء امنیت و کاهش آسیب های اجتماعی شد و بر ارائه خدمات به مدارس با اولویت مدارس شهردار مدرسه، مدارس دوستدار کودک و مدارس آرمان تأکید کرد.

سرپرست شهرداری منطقه خطاب به شهرداران مدارس افزود: با انتقال مطالبات مردمی در حوزه شهری در توسعه، آبادانی، زیبایی و پاکسازی محل زندگی خود و شهروندان سهیم باشید.

گفتنی است طی این نشست شهرداران نواحی پنجگانه گزارشی از خدمات ارائه شده با توجه به درخواست های شهرداران مدارس در حوزه های خدمات شهری، حمل و نقل ترافیک، فنی وعمرانی و ... ارائه کردند و سپس با اهدای لوح و هدیه از شهرداران مدارس تجلیل شد.

انتهای پیام /

۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 56827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =