احصاء بیش از ۲۷۰۰ معضل شهری در قالب طرح محور ۳۶۰ درجه در منطقه ۱۹

نشست هم‌اندیشی و بررسی طرح‌های ابلاغی معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با حضور حسین اخگرپور سرپرست شهرداری منطقه ۱۹، معاونین، شهرداران نواحی و مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، طی نشستی در خصوص طرح های الگوی خدمت، محور ۳۶۰ درجه و پروژه های من شهردارم گفتگو و روند اجرایی آنها بررسی شد.

در ادامه معاون برنامه ریزی و سرمایه انسانی گزارشی از روند اجرای طرح الگوی خدمت ارائه کرد و سپس طرح ها و شاخص هایی چون آسفالت،خط کشی معابر و ایجاد گذرهای ویژه در قالب الگوی خدمت در پنج محور بررسی، معضلات شناسایی و راهکارها ارائه شد.

در ادامه در قالب طرح محور ۳۶۰ درجه شهرداران نواحی گزارشی از شناسایی ۵۸۶ معضل در ناحیه یک، ۶۸۴ مورد در ناحیه دو، ۹۶۵ مورد در ناحیه سه، ۹۸ مورد در ناحیه چهار و ۴۱۵ مورد در ناحیه پنج که در مجموع ۲ هزار ۷۴۸ معضل است ارائه کردند و مقرر شد برای رفاه حال شهروندان و حل معضلات تا شعاع  ۱۰۰ متری مجددا بازدید های میدانی در معابر محلات انجام شود.

طی این نشست درخصوص سامانه کنترل پروژه، طرح های من شهردارم، اجرای سریع پروژها، انعقاد قرارداد به قید فوریت و برگزاری مناقصه گفتگو و تبادل نظر شد.

انتهای پیام /

۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 56893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 1 =