اجرای ۳۶ پروژه فضای سبز شهری در طرح "من شهردارم" منطقه ۲۰

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ از اجرای ۳۶ پروژه توسعه محلی در قالب پروژه من شهردارم در راستای ایمن‌سازی بوستان‌ها خبر داد.

به گزارش شهر به نقل روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ ابراهیم کوه نژاد گفت: به دنبال نظرسنجی از شهروندان در طرح من شهردارم ۲  پروژه های توسعه محلی با عناوین بازپیرایی و  احداث فضای سبز، تهیه کفپوش، مبلمان، وسایل بازی کودکان، نصب وسایل بدنسازی و تجهیز روشنایی در بوستان ها و فضای سبز شهری در دستور کار قرار گرفته است.

کوه نژاد افزود: ۳۶ پروژه در قالب طرح من شهردارم ۲ در حوزه فضای سبز شهری تعریف شده که با هدف توسعه فضای سبز و افزایش ضریب ایمنی بوستان های شهری در جریان است و تاکنون بالغ بر ۱۰ مورد آن انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریور ماه تمامی پروژه ها به اتمام می رسد، گفت: تاکنون ۱۹ نیمکت در بوستان های یاس و گلمهر، هزار و ۳۷۰ مترمربع کفپوش زمین بازی در بوستان های کودک، هجرت و شورا، ۴ ست بازی کودک در بوستان های شهرداری، بانوان، دهخدا و یک ست بدنسازی در بوستان گلمهر نصب شده است.

معاون شهردار منطقه ۲۰ به اهمیت پروژه های من شهردارم اشاره کرد و گفت: بیشترین درخواست شهروندان درخصوص بهبود وضعیت روشنایی است و تعمیر و تجهیز روشنایی در بوستان ها از جمله بوستان چشمه علی، هجرت، یاس، کلانتری پور و معابر ابن بابویه جنوبی، اردستانی، بسیج، فدائیان اسلام و نقاط بی دفاع شهری با اهتمام ویژه ای به زودی انجام می شود.

انتهای پیام/

۱۱ تیر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷
کد خبر: 56947

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 16 =