۵۹ مصوبه حاصل جلسات شورای سلامت فصل بهار در منطقه ۱۵

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۵ گفت: جلسات شورای سلامت فصل با شعار «حال خوب زندگی» در محلات منطقه ۱۵ برگزار شد که حاصل آن ۵۹ مصوبه بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، مهدی مالمیر گفت: در راستای ارتقاء سلامت اجتماعی شهروندان از طریق افزایش مشارکت اجتماعی و با هدف حل مسائل و مشکلات سلامت محور محلات، جلسات شورای سلامت فصل بهار در منطقه ۱۵ برگزار شده است.

به گفته وی؛ این جلسات متشکل از افراد تاثیر گذار، آشنا به محله و معتمد محلی نظیر شهرداران و مدیران اجتماعی در نواحی، مدیر اداره سلامت منطقه، مسئولان خانه های سلامت، مدیران و معتمدین محلات، کارشناسان آتش نشانی و پایگاه سلامت و بهداشت، سازمان‌های مردم نهاد و بسیج، برگزار شده است.

مالمیر در ادامه افزود: رسیدگی به درخواست های مدارس، جمع آوری سگ های ولگرد، آموزش شهروندان جهت پیشگیری از شیوع بیماریهای سل، سرخک، هماهنگی لازم جهت روشنایی و نورپردازی بوستان ها، آموزش سبک زندگی سالم و پیام های آموزشی با موضوع بیماریهای فصلی، برگزاری جلسات با اعضای هیات های مذهبی به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و صفر از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسات بود.

وی در پایان اضافه کرد: طی این جلسات موضوعاتی چون آسیب های اجتماعی، بهبود شرایط زیست شهری، سلامت در محرم، مناسب سازی معابر منطقه، چگونگی استفاده از خدمات تفریحی و ورزشی و مجموعه های ورزشی ویژه اعضای کانون های سلامت بررسی و ایده و هم فکری های ارزنده ای برای پویایی و بهبود امکانات جهت ایجاد حال خوب در شهروندان به دست آمده است که با مشارکت شهروندان و مدیریت شهری در حال اجرا است.


انتهای پیام/

۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
کد خبر: 56988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =