ارائه کالاهای اساسی به صورت نقطه‌زنی و با حفظ کرامت در سامانه شهرزاد/ هر ماه یک بازار به تهران اضافه می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران با بیان اینکه سال قبل ۳ میلیارد دلار ارز یارانه‌ای پرداخت شد، گفت: برای حفظ کرامت مردم در عرضه کالاهای اساسی، به همت شهرداری سامانه شهرزاد شکل گرفت تا کالاهای اساسی به صورت نقطه‌زنی و با حفظ کرامت عرضه شود.

به گزارش خبرنگار شهر، مهدی بختیاری زاده در آیین آغاز فروش غیرحضوری گوشت و کالاهای اساسی در بستر سامانه شهرزاد که امروز- پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه- همزمان با یکصد و سی و یکمین پویش امید و افتخار برگزار شد، با بیان اینکه در شهر تهران به واسطه ۳۰۰ بازار و میدان همواره سعی کردیم در کنار دولت به خدمات رسانی به مردم بپردازیم، اظهار کرد: تلاش این بوده محصول با کیفیت با قیمت عادلانه در کمترین زمان ممکن به شهروندان ارائه شود.

وی با بیان اینکه گسترش خدمات ادامه دارد و هر ماه یک بازار به تهران اضافه می شود، خاطرنشان کرد: میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه‌های شهروند در دولت شهید رئیسی و با همت شهردار تهران با یکدیگر هماهنگ شدند و خدمات‌رسانی بیش از پیش افزایش یافت تا کالاهای اساسی به مقدار قابل توجهی در این مجموعه‌ها عرضه شود.

بختیاری‌زاده با بیان اینکه سال قبل ۳ میلیارد دلار ارز یارانه‌ای پرداخت شد، تصریح کرد: برای حفظ کرامت مردم در عرضه کالاهای اساسی، به همت شهرداری سامانه شهرزاد شکل گرفت تا کالای اساسی به صورت نقطه‌زنی و با حفظ کرامت عرضه شود.

وی افزود: در میادین همچنان ارائه خدمات را در قالب عرضه کالاهای اساسی و میوه خواهیم داشت و بخش حمایتی دولت و هزینه مضاعفی که می پردازد، در سامانه شهرزاد پیش بینی شده و در دسترس‌ترین حالت ممکن را در این سامانه فراهم خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
کد خبر: 57121

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =