راه‌اندازی پایگاه خدمات اجتماعی در محله کم‌برخوردار سرو آزاد

معاون فرهنگی و اجتماعی منطقه ۲۲ از راه‌اندازی پایگاه خدمات اجتماعی جهت امدادرسانی به آسیب‌دیدگان اجتماعی در محله سرو آزاد خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در جلسه ای که با حضور اسماعیلی رئیس اداره پیشگیری از آسیب‌های‌ اجتماعی سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران و مدیران شهری منطقه برگزار شد، بر پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌ها، مشارکت و تسهیلگری در ساماندهی آسیب دیدگان در محلات کم برخوردار با حداکثریت قوا تاکید شد.

حامد خداوردی ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص ساماندهی آسیب‌دیدگان اجتماعی در منطقه ۲۲ بیان کرد: محل استقرار تیم پیشگیری از آسیب ها در محله کم برخوردار سروآزاد می باشد که شهروندان می توانند با مراجعه به پایگاه خدمات اجتماعی از خدمات مشاوران و مددکاران اجتماعی استفاده نموده و افراد بی خانمان، در راه‌مانده و آسیب دیدگان را به منظور بهره مندی از خدمات به این پایگاه اجتماعی معرفی نمایند.

وی با اشاره به لزوم شناسایی و ساماندهی آسیب دیدگان خاطرنشان کرد: در بسیاری از مواقع این افراد آسیب دیده پس از تشکیل پرونده به مددسراها، سازمان های بهزیستی، کمیته امداد و مراکز نگهداری ارجاع داده می شوند.

معاون شهردار منطقه ۲۲ خاطر نشان کرد: خدمات ضروری ارائه شده در این پایگاه مشاوره، آموزش های شهروندی، مهارت های زندگی اجتماعی است و سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی بر فعالیت‌های آن نظارت دارند.

انتهای پیام/

۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸
کد خبر: 57149

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =