تعمیر و بازسازی ۱۵۸ سرپناه حمل و نقل عمومی در منطقه ۲۱

شهردار منطقه ۲۱ از تعمیر و بازسازی ۱۵۸ سرپناه حمل ونقل عمومی در منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۱؛ " محمدرضا پوریافر" استفاده از ناوگان حمل‌ و نقل عمومی را یکی از نیازهای اساسی شهروندان تهرانی دانست و افزود:  استفاده شهروندان از  حمل و نقل عمومی باعث کاهش آلودگی هوا و حجم ترافیک پایتخت می شود؛ در کنار آن ارائه خدمات به شهروندان، تمیزی و نظافت اتوبوس‌ها، کاهش سرفاصله زمانی حرکت اتوبوس‌ها و رسیدگی به ایستگاه‌های اتوبوس و سرپناه آن‌ها و ... از مهم ترین وظایف معاونت حمل  و نقل ترافیک میباشد که با جدیت تمام دنبال می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس علاوه بر زیبایی منظر شهری نقش مهمی در حفاظت شهروندان در فصول گرم و سرد سال دارند، افزود: در راستای تامین رفاه حال شهروندان ساکن در محدوده ورودی غربی پایتخت؛ معاونت حمل‌ونقل و ترافیک منطقه ۲۱ اقدام به بازسازی و تعمیر سرپناه ایستگاه‌های اتوبوس سطح این منطقه کرده است که تا کنون موفق به تعمیر و بازسازی ۱۵۸ سرپناه در ۳ ماه اول سال ۱۴۰۳ شده است.

شهردار منطقه ۲۱ با بیان اینکه افزایش استقبال شهروندان از سیستم حمل‌ و نقل عمومی و بهینه‌سازی ایستگاه‌های اتوبوس از اولویت‌های مدیریت شهری است، تاکید کرد: معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک منطقه در فواصل زمانی مشخص در حال تعمیر، نگهداری، تجهیز و ایمن‌سازی، تعویض صندلی و پلی کربنات سقفی است که از ابتدای سال تعویض ۳۰ عدد نقشه های مسیر، زمانبندی و تعویض استیکر تمامی سرپناه ها در دستور کار این معاونت قرار دارد .

پوریافر در پایان یادآور شد: در همین راستا نصب چراغ راهنمایی۷ عدد، بازسازی چراغ راهنمایی ۳۸ عدد، بازسازی دو عدد مبدا خط، نصب سرپناه حمل و نقل عمومی۴ عدد، رنگ آمیزی ۱۴۰ عدد، روشنایی۲۵ عدد نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰
کد خبر: 57281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =