اجرای ۴۵ کیلومتر خط کشی محوری در معابر الگوی خدمت و شریانی منطقه ۱۹

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۹ گفت: طی سه ماه نخست سال ۴۵ کیلومتر خط کشی محوری در معابر الگوی خدمت و شریانی این منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، لطیف پنداریان بیان کرد: عملیات خط کشی محوری ممتد، منقطع در معابر طرح الگوی خدمت مهران، شهید صمدی، بهمنیار، بلوارشکوفه به مساحت ۴۵ کیلومتر با رنگ سرد و گرم ترافیکی انجام شد.

وی بیان کرد: به منظور چابکسازی و افزایش راندمان و عملکرد نواحی اکیپ های اجرایی در نواحی پنجگانه مستقر تا در اسرع وقت نسبت به رفع نواقص توافیکی اقدام کنند.

پنداریان درخصوص رسیدگی به وضعیت نگهداشت تجهیزات ترافیکی طی سه ماهه نخست سال به نصب ۳۴۸ عدد تابلو های تیپ ترافیکی،۶۷ عدد ضربه گیر از نوع کاشن تانک و بشکه، ۶۳ مورد بازسازی و مرمت و راه اندازی مجدد چراغ های راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی ۴۲ سرپناه ایستگاه اتوبوس اشاره کرد.معاون حمل و نقل ترافیک درباره جایگزینی گاردریل با نیوجرسی خاطر نشان کرد: عملیات جایگزینی گاردریل با نیوجرسی در بزرگراه شهید هاشمی با نصب۳ هزار متر نیوجرسی انجام شد.

همچنین هزار و ۲۶۰ متر طول مرمت و نصب گاردریل و هزار و ۲۰۰ متر طول اصلاح هندسی در بزرگراه شهید تندگویان در مسیر شمال به جنوب با جدول بندی اجرا شد.

به گفته این مسئول دو جلسه ایمنی و رفع نقاط حادثه خیز با پلیس راهور منطقه ۲۶ فاتب برگزار و مقرر شد اقداماتی در راستای رفع و اصلاح موارد تعیین شده انجام شود.

انتهای پیام /

۲۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
کد خبر: 57596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =