۵۰ درصد ظرفیت تاکسی ها خالی است

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از شهروندان درخواست کرد در ساعات پیک جابجایی مسافر بمنظور رعایت فاصله اجتماعی از ظرفیت تاکسی ها استفاده کنند.

 علیرضا قنادان، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین تاکسیران ها گفت: همه رانندگان محترم تاکسی در تهران اگر نیاز به مواد ضدعفونی دست و سطوح دارند می توانند با مراجعه به ایستگاه های ما این  مواد را دریافت کنند. 

او با اشاره به دستور ستاد کرونا بر استفاده از ماسک در تاکسی ها گفت: از شهروندان خواهش می کنم با توجه به اینکه اگر شهروندی ماسک نداشته باشد، هم مسافر و هم راننده جریمه می شوند این مساله را رعایت کنند تا نه برای خود و نه برای تاکسیران مشکلی پیش نیاید.

او با بیان اینکه با توجه به شرایطی که در تاکسیرانی داریم، رعایت فاصله  گذاری اجتماعی در ساعات پیک ممکن است فراهم نباشد، افزود: با  توجه به اینکه ظرفیت خطوط  تاکسیرانی ۵۰ درصد سال گذشته است و به نسبت سال گذشته ۵۰ درصد ظرفیت خالی داریم از شهروندان درخواست می کنم در ساعات پیک از خطوط تاکسی به عنوان مکمل ناوگان حمل ونقل عمومی استفاه کنند.

به گزارش شهر به نقل از ایلنا، قنادان درباره گشت های نظارتی گفت: گشت های نظارتی به صورت دائم در سطح شهر حضور دارند و در هفته های اخیر اولویت آنها برخورد با عدم استفاده از ماسک در تاکسی ها خواهد بود.

۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷
کد خبر: 5766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =