برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی رایگان ویژه بانوان منطقه ۸

هر هفته دو کارگاه آموزش تخصصی رایگان ویژه بانوان و دختران در شهربانوی یک، سرای محلات و بوستان‌های سطح منطقه ۸ در حال برگزاری است.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۸؛ علی‌نیا معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به راه‌اندازی مجموعه‌های ویژه بانوان منطقه۸ گفت: با راه‌اندازی مجموعه‌های چند منظوره شهربانو یک و دو، فضای مناسب برای گذراندن اوقات فراغت و یادگیری فعالیت‌های ورزشی، فرهنگی و هنری مادران و دختران سطح منطقه فراهم شده و بانوان می‌توانند با ثبت‌نام در این مجموعه‌ها از آموزش‌های رایگان این مراکز بهره‌مند شوند.

 وی از فعالیت مستمر کارگاه‌های آموزشی در سرای محلات و بوستان‌های منطقه خبر داد و گفت: ایستگاه سلامت و غربالگری دیابت و فشار خون به صورت رایگان در این مجموعه‌ها فعال هستند و با هدف اطلاع رسانی و پیشگیری و کنترل پشه آئدس (تب دانگ)، کارگاه‌های مشارکتی ویژه بانوان در بوستان‌های آتش‌نشان و مجموعه شهربانو در کنار دیگر آموزش ‌ها، در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، با توجه به ظرفیت مرکز تخصصی بانوان، امکان برگزاری کارگاه‌های آموزشی فراهم آمده است و بانوان می‌توانند با مراجعه به سرای محلات، مراکز شهربانوی یک و دو از امکانات و خدمات این مجموعه‌ها بهرمند شوند.

انتهای پیام/

۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲
کد خبر: 57680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 8 =