ساماندهی محور سی‌متری نیروی هوایی در راستای طرح الگوی خدمت

در راستای اجرای طرح الگوی خدمت، محور سی متری نیروی هوایی به طول ۲۳۰۰ متر با انجام اقدامات عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری ساماندهی شده و در این زمینه پیشرفت مناسبی نیز داشته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، محمد هادی علی احمدی، شهردار این منطقه با اشاره به تمرکز معاونت‌های اجرایی بر اجرای طرح الگوی خدمت در محورهای شاخص منطقه از جمله خیابان سی متری نیروی هوایی گفت: خیابان سی‌متری نیروی هوایی به عنوان محور شاخص در طرح الگوی خدمت در منطقه۱۳ مشخص شده  که نیروهای معاونت‌ها در این محور متمرکز و بعد از اتمام کار هر معاونت، معاونت دیگری وارد کار شد تا محور مذکور  به طور کامل به اتمام برسد.

وی در خصوص زیباسازی میدان امامت و محور سی‌متری نیروی هوایی افزود:معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۱۳ در این طرح اقدام به  رنگ آمیزی و پاکسازی معبر، همسطح سازی زیر مخزنی، حذف زوائد، نصب المان و بهسازی آبنما می کند.

شهردار منطقه ۱۳ ادامه داد: همزمان با اجرای طرح الگوی خدمت، ترسیم ۱۳ هزار ۸۰۰ متر طول خط کشی ترافیکی به طور منقطع و ممتد و ۳۰ عدد کلمه نوشتاری توسط معاونت حمل و نقل ترافیک و تهیه و نصب ۷۰ عدد تجهیزات ترافیکی و  ۲۰۰ عدد لامپ فتوسل در راستای بهسازی ایستگاه حمل و نقل عمومی در دستور کار قرار دارد.

علی احمدی تصریح کرد: در راستای بهسازی ایستگاه حمل و نقل عمومی، ۲۰۰ عدد لامپ فتوسل نصب شده است.

وی، پخش ۲ هزار و ۹۶۰ تن اسفالت، ۴ هزار ۷۵۲ متر مربع پیاده روسازی و اصلاح معبر به طول ۵۳۰ متر از جمله اقدامات عمرانی برشمرد.

انتهای پیام/

۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵
کد خبر: 57683

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 12 =