ایمن‌سازی معابر منطقه ۱۹ با اجرای بیش از ۳ هزار متر طول خط‌کشی محوری

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از خط کشی ممتد و منقطع محوری به طول ۳۴۰۰ متر در معابر پرتردد ناحیه ۲ این منطقه به منظور افزایش ضریب ایمنی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور با اشاره به اینکه اغلب آسفالت این معابر نونوار و فاقد خط کشی بود اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی، رانندگی بین خطوط و روانسازی عبور و مرور عملیات خط کشی محوری در معابر نوید، لقمان جنوبی و بلوار شکوفه غرب به شرق حدفاصل خیابان نوید تا بلوار شهید مطهری اجرا شد.

این مسئول تصریح کرد: عملیات خط کشی منقطع محوری با رنگ گرم و روش اسپری در خیابان لقمان جنوبی به طول تقریبی ۱۴۰ متر و خط کشی ممتد محوری به طول تقریبی ۳۸۰ متر و در خیابان نوید دوعملیات خط کشی منقطع و ممتد محوری به طول هزار و ۲۰۰ متر اجرایی شد.

 همچنین در قالب طرح الگوی خدمت در بلوار شکوفه غرب به شرق حدفاصل خیابان نوید تا بلوار شهید مطهری عملیات خط کشی منقطع محوری گرم ترافیکی به طول تقریبی هزار و ۱۲۰ متر و ممتد محوری به طول تقریبی ۵۶۰ متر به منظور آرام سازی و ارتقاء کیفیت و ایمنی معابر انجام شد.

اخگر پور در ادامه از اجرای خط کشی محوری گرم ترافیکی در خیابان بهمنیار حدفاصل آموزگار تا میدان وصال در ناحیه یک که درحال اجرا است خبر داد.

انتهای پیام/

۳۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 57687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =