آبنمای بوستان باران منطقه ۱۹ ترمیم و بازسازی شد

آبنمای بوستان باران منطقه ۱۹ در قالب طرح «من شهردارم» با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی درحال ترمیم و بازسازی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به اینکه ۵ آبنما و میدان در قالب طرح «من شهردارم دو» درحال ترمیم و بازسازی است تصریح کرد: به منظور بهسازی آبنمای بوستان باران عملیات تخریب، اجرای سیمان کاری و ایزوگام برای آب بندی با مواد نانو انجام شده است.

وی ادامه داد: در قالب این طرح ۳۰۰ متر مربع رنگ آمیزی نرده های اطراف آبنما اجرا و بازسازی تأسیسات فنی و موتوری در دستور کار قرار دارد.

اخگرپور درخصوص ترمیم آبنمای بوستان ۲۲ بهمن به اجرای عملیات جمع آوری لوله ها اشاره کرد و افزود: عملیات کف سازی، اجرای ایزوگام، بتن ریزی و سپس رنگ آمیزی انجام می شود.

سرپرست شهرداری منطقه گفت: در میدان بخشنده نیز عملیات خاکریزی، جمع آوری آبنما، نصب المان، کاشت نهال، گل و گیاه و رسیدگی به فضای سبز دور میدان به زودی اجرا می شود.

به گفته این مسئول عملیات ترمیم آبنمای بوستان های بهشت و شقایق پس از اتمام بازسازی بوستان های ۲۲ بهمن، باران و میدان بخشنده انجام خواهد شد.

همچنین اقدامات ایمنی در بازسازی آبنما و میدان ها از قبیل کاشی کاری حوضچه، راه اندازی سیستم هدایت آب، تاسیسات مکانیکی و برقی، ایجاد چاه ارت، محافظ و نورپردازی پیش بینی شده است.

انتهای پیام /

۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۶
کد خبر: 57711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =