آموزش چهره به چهره شهروندان در اماکن عمومی منطقه ۲۲ با هدف نه به مواد پلاستیکی و حفظ محیط زیست

در راستای فرهنگسازی و افزایش آگاهی عمومی در خصوص استفاده کمتر از مواد پلاستیکی و کمک به حفظ محیط زیست شهری، آموزش چهره به چهره به شهروندان محله سروآزاد و نمازگزاران مساجد انجام و کیسه‌های پارچه‌ای جهت حفظ محیط ‌زیست نیز بین نمازگزاران توزیع شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه ۲۲، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه از اجرای برنامه‌های آموزشی در سراهای محلات و اماکن عمومی منطقه با هدف کاهش استفاده از کیسه های پلاستیکی خبر داد.
حامد خداوردی ایجاد حساسیت و دغدغه در بین شهروندان و ارتقاء آگاهی آنها در راستای جلب مشارکت و اجرای مسئولیت اجتماعی، تلاش برای تغییر رفتارهای آسیب زا به محیط زیست و ترویج سبک و الگوهای زندگی دوستدار محیط زیست، معرفی و تبلیغ جایگزین‌های دوستدار محیط زیست به جای کیسه های پلاستیکی و ظروف یکبار مصرف را از جمله اهداف فرهنگی در محلات سطح منطقه عنوان کرد.
وی یادآور شد: به همت سرای محله سروآزاد و اداره اجتماعی و فرهنگی ناحیه ۴ آموزش‌های لازم برای ارتقاء سطح آگاهی شهروندان از قبیل برگزاری کلاس و دوره‌های آموزشی و همچنین آموزش چهره به چهره در مسجد حضرت خاتم الانبیاء برگزار شد. 

خداوردی افزود: آموزش های شهروندی در جهت حفظ محیط زیست و مضرات استفاده از نایلون های پلاستیکی از اولویت این طرح است و در پایان به شهروندان کیسه‌ های پارچه توزیح شد.

انتهای پیام/

۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲
کد خبر: 57797

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 7 =