یکی از مهمترین گودهای پرخطر منطقه ۲۲ تعیین تکلیف می‌شود

در راستای صیانت از حقوق عامه، حفظ امنیت و سلامت شهروندان و همچینین تسریع در شناسایی و رفع خطر ساختمان‌های ناایمن، کمیته ایمنی منطقه ۲۲ با اولویت رفع خطر یکی از مهمترین گودهای ساختمانی با حضور شهردار و مدیران شهری منطقه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲؛ در این جلسه در خصوص یکی از مهمترین گودهای ساختمانی رها شده منطقه که بنا بر ارزیابی های صورت گرفته در لیست ساخت و سازهای ناایمن شناخته شده، تصمیم‌گیری شد و در جهت تسریع فرایند ایمن‌سازی آن با حضور صاحب نظران حوزه ایمنی و رفع موانع موجود تصمیم‌گیری‌های لازم صورت گرفت.

مسعود نصرتی در سخنانی ضمن با تأکید بر اولویت‌های مدیریت شهری منطقه در حوزه مدیریت بحران در شناسایی و رفع خطر ساختمان‌های ناایمن و گودهای پرخطر سطح منطقه از اجرای برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص رفع خطر در ساختمان‌های آسیب‌پذیر از منظر ایمنی با اولویت کاربری‌های تجاری، اداری و مسکونی از ابتدای سال جاری خبر داد.

وی بیان کرد: منطقه ۲۲ به عنوان یکی از مناطق نوساز شهر تهران به حساب می آید که با توجه به ساخت و سازهای صورت گرفته در آن و توجه ویژه به مباحث ایمنی ساختمان در آن، رفع نقاط حادثه‌خیز، پیشگیری از حوادث احتمالی و بررسی تجهیزات و ظرفیت‌های منطقه‌ای در راستای تحقق شهر ایمن در اولویت پروژه های عمرانی منطقه قرار دارد.

شهردار منطقه ۲۲ اذعان کرد: با توجه به اینکه ساختمان‌های ناایمن و گودهای پرخطر یکی از خط قرمزها در حوزه ایمنی و ستاد بحران در این منطقه بشمار می آید و در این خصوص نگرانی‌های بسیار زیادی وجود دارد؛ تلاش خواهد شد تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و بهره گیری از تخصص و تبحر کارشناسان امر مشکلات مرتبط با ایمنی ساختمان ها را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
کد خبر: 57901

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 8 =