جانمایی و تجهیز کارگاهی ایستگاه مترو شهید اردستانی در منطقه۲۲

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل عمومی از مهم‌ترین اقدامات زیرساختی در محدوده شمال‌غربی شهر تهران است؛ گفت: رایزنی‌های لازم در خصوص جانمایی و تجهیز کارگاهی ایستگاه مترو بلوار شهید اردستانی آغاز شده است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، در جلسه ای که با حضور مدیران شهری منطقه، هیئت مدیره شهرک شریف، نماینده معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه و مدیران اجرایی خط ۱۰ مترو برگزار شد در خصوص محل جانمایی و تجهیز کارگاهی ایستگاه متروی بلوار شهید اردستانی در ناحیه ۳ منطقه تصمیم گیری های لازم صورت گرفت.

در این جلسه در خصوص جانمایی احداث کارگاه مترو شهید اردستانی، نحوه کار، مشکلات و مسائل پیش رو بحث و تبادل نظر شد.

سیدفرهاد خدابخشی با تاکید بر حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی، تصریح کرد: در کلان‌شهری به وسعت تهران بهره‌مندی از شبکه ارزان‌ قیمت و پاک حمل و نقل عمومی، یک الزام بنظر می‌رسد و با راه‌اندازی خطوط ۹ ،۱۰ و ۱۱ و همچنین وجود خط ۵، این منطقه پهناور تهران از چهار خط مترو برخوردار خواهد شد.

گفتنی است؛ خط ۱۰ مترو از غربی‌ترین نقطه منطقه از شهرک مرواریدشهر به شرقی‌ترین نقطه منطقه یعنی میدان المپیک با ۱۲ ایستگاه در حال احداث است و چندین پروژه کارگاهی این خط در منطقه در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 57904

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =