ساختمان سرای محلات منطقه ۱۹ با رنگ‌آمیزی نوسازی و بهسازی شد

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ گفت: ۳ ساختمان سرای محله در نواحی یک و سه به منظور ارتقای نگهداشت و رسیدگی به ساختمان با رنگ آمیزی درحال نوسازی و بهسازی است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور با اشاره به اولویت بهسازی و رفع نواقص عمرانی سراهای محلات برای حفظ زیر ساخت های شهری منطقه افزود: رنگ آمیزی دیوارها، سقف، درب، راه پله ها، اتاق و ... به منظور افزایش زیبایی بصری و جلوگیری از فرسودگی انجام شد.

به گفته اخگر پور این عملیات به مساحت ۶ هزار و ۶۰۰ متر مربع در سراهای محلات دولتخواه جنوبی، شمالی و بهمنیار انجام و در صورت نیاز در سایر سراهای محلات نیز اجرا می شود.

این مسئول رسیدگی به سراهای محلات و رفع نواقص آن ها را از اهم اقدامات اجرایی در راستای توسعه محلات و رفاه حال شهروندان اعلام کرد و گفت: در همین راستا ضمن نظارت بر تجهیزات و تاسیسات موجود در این مکان ها در صورت مشاهده نواقص احتمالی مرتفع می شود. ضمن اینکه موتور خانه سرای محله بهمنیار به منظور صرفه جویی در انرژی در حال تعمیر و مرمت است.

سرپرست شهرداری منطقه افزود: اماکن و مراکز اجتماعی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی شهرداری باید دارای سیمای بصری زیبا و سالم و فاقد هرگونه نقص و خرابی برای تاثیر گذاری و ارائه خدمات بهینه به شهروندان باشد.

انتهای پیام/

۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۲
کد خبر: 57917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 4 =