ارتقا و توسعه ایمنی گذرهای منطقه ۱۹ با اجرای خط کشی ۷۸۸ بلوک عابر پیاده

محل عبور عابران پیاده در گذرهای منطقه ۱۹ با رویکرد ایمن سازی برای شهروندان و منظم کردن حرکت و سایل نقلیه خط کشی شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه با اشاره به ضرورت آرام سازی ترافیکی برای افزایش ضریب ایمنی تردد درون شهری اظهار کرد: خط کشی عرضی محل عبور عابران پیاده در بلوار شقایق غرب به شرق و بلعکس، چهار راه مطهری شکوفه، خیابان بختیاری تقاطع مطهری و مقابل مدرسه کرباسی، خیابان شهرداری تقاطع بلوار شقایق و خیابان شهید نصیر زاده، شهامت تقاطع براداران شهید عبدی، خیابان شهید زلفی تقاطع دلجویی و چکاوک، میدان های بخشنده، لطیفی و ... به تعداد ۷۸۸ بلوک به طول ۲ هزار و ۶۷۶ متر عملیات خط کشی به صورت شبانه اجرا شد.

این مسئول با اشاره به اینکه این اقدامات در قالب برنامه‌های راهبردی کوتاه مدت و بلند مدت و طرح الگوی خدمت اجرایی شده افزود: در بلوار میلاد تقاطع خیابان شهرداری، تقاطع مهران، ابوریحان و خیابان شهیدان صمدی و لطیفی، بلوار شقایق، شکوفه تقاطع سبلان، شهامت مقابل تالار رویال آنتیک، خیابان شهید دلجویی غرب به شرق قبل از نیایش جنوبی، شکوفه قبل از خیابان رحمان احیای خط کشی سرعتکاه با رنگ دو جزئی آشکار سازی شد.

اخگر پور تصریح کرد: بیش از ۲۰ مورد علایم  نوشتار افقی « آهسته»،« احتیاط»،«مدرسه» و «سرعتکاه» نیز برای اطلاع رسانی به خودروهای عبوری بویژه در محدوده های پرتردد، مقابل مدارس، مراکز فرهنگی و اجتماعی و ... به منظور کاهش و کنترل سرعت انجام شد.

انتهای پیام /

۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۶
کد خبر: 58274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =