تسلیت عضو شورا برای درگذشت یکی از پرسنل شهرداری منطقه ۱۸

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران درگذشت یکی از پرسنل شهرداری منطقه ۱۸ را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار شهر، ناصر امانی در دویست و پنجاه و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت نیروی شهرداری منطقه ۱۸، اظهار کرد: این کارمند خانم در معاونت اجتماعی منطقه دچار حادثه شده و روز گذشته برادر این خانم با بنده تماس گرفت و ابراز ناراحتی می کرد. او اعلام می کرد که از استقرار معاونت اجتماعی ناراضی بودند و بارها عنوان شده بود که ساختمان ناایمن است اما به آن توجهی نشد.

وی افزود: معاون اجتماعی شهرداری منطقه به تازگی و بدون سابقه اجرایی در شهرداری، منصوب شده بود که دیروز به بحث با این خانم پرداخته بود. مصوبه این بود که مدیران خارج از شهرداری وارد مجموعه نشوند اما شاهد این هستیم که برای پست های پایین تر هم نیرو از خارج از مجموعه وارد می شود.

امانی با بیان اینکه یک مادر و همسر جان خود را از دست داده است، خاطرنشان کرد: شهردار منطقه هیچ مسئولیتی ندارد. چون می‌دانم این آقا از بیرون به ایشان تحمیل شده است.

وی با تأکید بر اینکه ما می گفتیم از مصوبه شورای عالی به خوبی دفاع نشده و قرار شد نظام نامه مدیریت محلات تصویب شود که انجام شد، گفت: این ستاد هر هفته در یک سال اخیر تشکیل جلسه داده اما پس از ۹ اردیبهشت که ما در فرهنگسرای بهمن و شهرداری در وزارت کشور جلسه برگزار کرد، یک جلسه هم برگزار نشد. منتخبین شورا و معتمدین محلات می گویند وقتیی به شهرداری مراجعه می کنیم، می گویند: حق رأی و حکم ندارید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه حداقل به واسطه کسانی که منتخبین را انتخاب کردند باید به آنها احترام گذاشت، یادآور شد: ما ستاد مشارکت های محله ای را به شورای اداری محله تبدیل کردیم و نیروهای سازمان های مختلف را با حکم شهردار وارد این شورا کردیم اما به منتخبین محلات نه حکم دادیم و نه حق رأی. چرا نباید منتخب محله که بیشتر از همه ما محله را می شناسد حق رأی نداشته باشد.

امانی همچنین خاطرنشان کرد: هنوز مصوبه ما توسط شهردار ابلاغ نشده و این مشارکت دادن مردم در اداره شهر است؟ با مردم با صداقت و صراحت صحبت کنید. ما نه تنها کاری در این راستا نکردیم بلکه میخ پایان مشارکت مردمی را محکم می کوبیم.

وی ادامه داد: ما به افراد گفتیم مدارک خود را بیاورند که تحویل دادند و ما استعلام کردیم و حکم آنها را ندادیم و از سویی دیگر برای کسانی که یک برگه مدارک هم ندارند، حکم صادر کرده ایم.

انتهای پیام/

۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
کد خبر: 58332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 6 =