اتمام اقدامات منطقه ۱۳ در پایانه شرق تهران

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۱۳ در جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت پایانه شرق تهران، ضمن ارائه گزارشی از اتمام اقدامات این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۳، پیرو افتتاح فاز نخست پایانه شرق و دستور شهردار تهران مبنی بر بهره برداری کامل از پایانه  شرق تهران از اول مهر ماه، جلسه بررسی آخرین وضعیت پیشرفت کارهای مربوط به بازگشایی کامل پایانه با حضور مشاور معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری و مسئولان شهرداری منطقه ۱۳، سازمان پایانه ها، شرکت مترو و سایر دست اندرکاران برگزار و آخرین پیشرفت های کاری انجام شده، بررسی شد.

سید امیر سیدهنجن، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه۱۳ در خصوص موقعیت و دسترسی به پایانه و پارک سوار شرق تهران گفت: این پایانه که در منتهی الیه شرقی بزرگراه شهید زین الدین قرار دارد که شامل ۱۳۰ هزار متر مربع عرصه، ۱۷۵۰۰ متر مربع پارکینگ و ۷۲ هزار مترمربع محوطه است که از تسهیلاتی قبیل پایانه تاکسی و اتوبوس درون شهری برخوردار است و با توجه به دستور شهردار تهران و تمهیدات اندیشیده شده اتصال به شبکه مترو نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: شهرداری منطقه۱۳، اقدامات مربوط به  فضاسازی محدوده پایانه و همچنین اقدامات ترافیکی مربوطه را انجام داده است.

انتهای پیام/

۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 58633

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 11 =