آبیاری بوستان افرا در منطقه ۱۹ با پساب تصفیه شده

عملیات لوله‌گذاری انتقال پساب تصفیه شده در حد فاصل تصفیه‌خانه خلیج‌فارس تا بوستان افرا  به طول هزار و ۱۰۰ متر به منظور آبیاری فضای سبز بوستان افرا انجام شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور سرپرست شهرداری منطقه گفت: به منظور صرفه جویی در مصرف آب و جلوگیری از برداشت بی رویه از چاه ها، با توجه به مجاورت بوستان جنگلی افرا با تصفیه خانه خلیج فارس طرح انتقال آب از تصفیه خانه به بوستان افرا به مرحله اجرا رسید.

این مسئول افزود: عملیات لوله گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۲۰۰ میلی متر و به طول تقریبی هزار و ۱۰۰ متر از تصفیه خانه به بوستان افرا انجام و براساس این طرح قابلیت انتقال روزانه ۳۰۰ متر مکعب آب از تصفیه خانه تا مخزن ذخیره پساب تصفیه شده در بوستان افرا فراهم می شود.

وی ادامه داد: آب از تصفیه خانه خلیج فارس به مخزن موجود در بوستان افرا پمپاژ و سپس از ایستگاه پمپاژ احداثی به قسمت های دیگر بوستان هدایت خواهد شد.

سرپرست شهرداری منطقه بیان کرد: به منظور انتقال آب تصفیه خانه به بوستان افرا اقداماتی چون کاتر زنی در قسمت هایی از مسیر، حفاری در مسیر فضای سبز، پلیت گذاری در عرض معابر برای عبور وسایل نقلیه و غلاف گذاری با لوله پلی اتیلن سایز ۴۰۰ در عرض معابر و ... انجام شده است.

انتهای پیام /

۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 58753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =