از اورهال ۳۷ بوستان اصلی منطقه تا رفع معارض در پروژه شوشتری

شهردار منطقه ۱۴ درخصوص آخرین وضعیت پروژه‌های تعریف شده و در حال اجرای این منطقه توضیحاتی ارائه کرد.

امیر شهرابی، شهردار منطقه ۱۴ در گفت و گو با خبرنگار شهر درخصوص آخرین وضعیت پروژه های تعریف شده و در حال اجرای این منطقه اظهار کرد: ۵ محور الگوی خدمت در خیابان های نبرد، ابوذر، مخبر شمالی و جنوبی، آیت الله سعیدی و شکوفه در حال اجراست. قرار است در این محورها که محورهای الگو هستند، اقدامات مختلفی از جمله پیاده رو سازی، نهرسازی، آسفالت، نورپردازی، رنگ‌آمیزی و دیگر موضوعات انجام می شود.

وی افزود: اجرای پروژه های توسعه محله ای و اجرای طرح ۳۶۰ درجه که در آن در ۶ ناحیه منطقه مجموعا ۶ هزار نقطه شناسایی و نواقص آنها رفع می شود، از دیگر اقدامات در حال اجرای منطقه است. در بحث پروژه های احداثی نیز احداث اسکان کارگری، احداث مخزن های بتنی، سایت برف روبی و چند پروژه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی از جمله بحث پروژه های تفریحی ورزشی بوستان نارنج و بوستان بسیج در حال پیگیری و انجام هستند. چون در برخی از بوستان‌ها فضاهای باز داریم از طریق سرمایه گذاری برخی مجموعه ها، پروژه هایی مانند زمین های اسکیت، بازی و چمن های مصنوعی در این فضاهای باز ایجاد می شود.

شهرابی با بیان اینکه ۳۷ پارک مهم منطقه در حال اورهال هستند که این اورهال از سرویس بهداشتی و کف پوش تا المان ها و روشنایی را شامل می شود، ادامه داد: علاوه بر این ۲۲ میدان در منطقه داریم که در برنامه بازپیرایی قرار دارند که در این بازپیرایی، طراحی و نصب المان، پایه پرچم و نورپردازی و فضای سبز مورد توجه قرار می گیرد.

شهردار منطقه ۱۴ با اشاره به اینکه در بحث نهرسازی و آسفالت نیز حجم زیادی از کار در حال انجام است، اضافه کرد: تا کنون ۶۰ هزار تن آسفالت در بزرگراه محلاتی و بسیج و خیابان‌های اصلی و کوچه ها  توزیع شده و بازسازی و اصلاح انهار نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان این مطلب که دو پروژه فرامنطقه ای نیز توسط سازمان مهندسی و عمران شهر تهران در منطقه ۱۴ در حال اجرا است، یادآور شد: در پروژه تقاطع محلاتی - بسیج، شهرداری منطقه ۱۴ در بحث ایجاد فضای پیرامونی پروژه و رفع معارضان همکاری داشته و در پروژه شوشتری که از بخشی از منطقه ۱۴ عبور می کند نیز در رفع معارضان کمک‌های لازم انجام شده است.

شهرابی در پایان گفت: محور امام علی (ع) در محدوده زیر تقاطع محلاتی چندسالی است که خاموش است و فضای نامناسبی را ایجاد کرده و برای نورپردازی آن قراردادی بسته شده  و تا سه ماه آینده روشنایی مناسبی در محور بزرگراه امام علی (ع) ایجاد خواهد شد تا ایمنی تردد در این محدوده افزایش یابد.

انتهای پیام/

۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۲
کد خبر: 58959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 6 =