بهره‌مندی ۱۴۰۰ شهروند از کلاس‌های آموزشی مقابله با مخاطرات طبیعی و فوریت‌های پزشکی

رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۵ از برگزاری کلاس‌های آموزشی مقابله با مخاطرات طبیعی، حوادث آتش‌سوزی و فوریت‌های پزشکی در محلات ۱۹ گانه این منطقه خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، طوبی براتی رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۵ با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی مقابله با مخاطرات طبیعی  حوادث آتش سوزی و فوریت های پزشکی در محلات ۱۹ گانه این منطقه بر اهمیت این آموزش های به دلیل گسترش فعالیت ها، تغییر سبک زندگی انسان در دهه های اخیر و تبدیل  ماهیت حوادث به مخاطرات محیطی تاکید کرد.

براتی اضافه کرد: به همین سبب اداره بحران و پدافند غیر عامل  آموزش های سه گانه مبانی بحران  کمک های اولیه وآتشنشانی را در قالب گروه های دوام وپویش های همگانی شهر ایمن در اولویت وظایف خود قرار داده است.

 رئیس ستاد مدیریت بحران منطقه اظهار داشت: در مردادماه ۱۴۰۳ بیش از ۷۰ساعت آموزش برای ۱۴۰۰ نفر با  عناوینی نظیر آشنایی با خاموش کننده ها، آموزش پناه گیری، آموزش مخاطرات زلزله، آموزش امدادگری  و کمک های اولیه، آموزش ایمنی در آسانسور در سراهای محله مراکز آموزش و مدارس کلانتری پایگاه های بسیج و درمانگاه ها برگزار شد.

وی در پایان افزود: مطالعه و شناسایی این گونه مخاطرات می تواند راهنمای قدرتمندی در کنترل  مقابله و کاهش عوارض مخاطرات و ارتقا کیفیت زندگی انسان ها باشد.

انتهای پیام/

۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 59000

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =