پاکسازی و جمع‌آوری روزانه ۶۰تن زباله در پایانه مرزی زرباطیه عراق

شهردار منطقه۲ پایتخت با اشاره به اینکه روزانه بیش از ۶۰ تن زباله در پایانه مرزی زرباطیه جمع‌آوری می‌شود، گفت: ۱۵۰ نفر نیروی خدماتی در دو بازه زمانی مشغول خدمت‌رسانی به زائران هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی گفت: همزمان با برپایی مراسم اربعین حسینی (ع) در کشور عراق و راهی شدن جمعیت عظیمی از زائران ایرانی به شهر کربلا، ستاد اربعین منطقه۲ از هفدهم مردادماه با استقرار در پایانه مرزی زرباطیه به زائران حسینی خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۶۰ تن زباله و ضایعات در پایانه مرزی زرباطیه جمع‌آوری می شود، اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته توسط شهرداری منطقه ۲ و استقرار دستگاه پرس بازیافت در پایانه مرزی زرباطیه، بازگشت پسماندهای خشک به چرخه بازیافت انجام می شود.

وی از پاکسازی و نظافت ۱۴۵هزار مترمربعی محوطه پایانه مرزی زرباطیه به‌ صورت شبانه‌روزی و مستمر خبر داد و تصریح کرد: پاکسازی مسیرهای پیاده روی پایانه مرزی زرباطیه عراق از روزهای قبل از اعزام زائران آغاز و تا بعد از پایان مراسم نیز ادامه دارد.

صالحی خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات پاکسازی مسیر به منظور حفظ بهداشت محیط با استقرار بیش از ۲۷۵ مخزن پسماند، جمع آوری زباله ها به صورت مکانیزه انجام می‌شود.

انتهای پیام/

۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱
کد خبر: 59054

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =