تقدیر از اقدامات زیربنایی بسیج شهرداری تهران در موکب عمود ۷۰۷

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در بازدید از موکب علی بن موسی الرضا (ع) در عمود ۷۰۷ گفت: در این موکب نسبت به سال گذشته اقدامات خیلی خوبی به همت بسیج شهرداری تهران صورت گرفته است.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج شهرداری تهران، هادی حق بین، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن تقدیر از خدمات رسانی موکب علی بن موسی الرضا (ع) گفت: عمده اتفاقاتی که می‌تواند مورد نظر و توجه باشد، خدمات زیرساختی به زائران عزیز است. بحث سرمایش زوار، بحث خدمات شست‌وشوی البسه، توجه به کیفیت آب شرب و آشامیدنی، توجه به مسأله تغذیه و... نشان‌دهنده این است که امسال اقدامات زیربنایی و زیرساختی رقم خورده که الحمدولله این روند ادامه‌دار است.

حق‌بین تصریح کرد: امیدوارم با این توجه و رویکردی که در موکب علی بن موسی الرضا (ع) و بسیج شهرداری تهران حاکم است، در سال آینده شاهد رفع همه کمبودها باشیم و ان‌شاالله بتوانیم خدمات بهتری را در این موکب که در مسیر طریق مورد استقبال زوار است، ارائه دهیم.

وی در پایان گفت: یک اقدام خیلی بهتر و شایسته‌تری که در این موکب رقم می‌خورد، بحث خدمات‌درمانی شرکت شهر سالم است. در واقع رمز موفقیت این موکب، ارائه خدمات با رویکرد و نگاه بسیجی در ارائه خدمت به زوار است و ان‌شاالله سال آتی خدمات بهتر و بیشتری در این قالب به زوار حسینی صورت گیرد.

انتهای پیام/

۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۹
کد خبر: 59087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 1 =