پاکسازی مسیر زائران از اطراف صحن عقیله بنی هاشم(ع) تا خیابان قزوینیه با حضور ۲۹۰ نفر پاکبان

با تلاش قرارگاه کربلا شهرداری منطقه۶ تهران به منظور خدمات‌رسانی شایسته به زوار حسینی، خادمان شهرداری و نیروهای جهادی در ۳ نقطه پرجمعیت در شهر کربلا مستقر و مشغول خدمت‌رسانی به زائران حرم مطهر اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۶ تهران؛ سید مرتضی روحانی، شهردار منطقه ۶ تهران و مسئول قرارگاه شهر کربلا گفت: با هماهنگی انجام شده، همه امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی لازم در ۳ نقطه از شهر کربلا شامل صحن عقیله بنی هاشم(ع)، خیابان قزوینیه و یک محل دیگر مستقر شده و همچنین بیش از ۲۹۰ نفر نیروی انسانی شامل خادمان شهرداری و گروه‌های جهادی در شهر کربلا مشغول خدمات‌رسانی به زائران طریق الحسین(ع) هستند.

روحانی، اضافه کرد: شهرداری پهنه مرکزی تهران، با برپایی ۳ موکب با عنوان محبان الرضا(ع) در نقاط پر رفت و آمد شهر کربلا اقلام و بسته‌های مختلفی را بین زائران حرم امام حسین(ع) توزیع می‌کنند، از بطری‌های آب معدنی تا سایر اجناس مورد نیاز.

مسئول قرارگاه کربلا با بیان اینکه به منظور استقرار مواکب و محل اسکان خادمان شهرداری و نیروهای جهادی، عملیات پاکسازی و آماده‌سازی محدوده تعیین شده با استفاده از امکانات و تجهیزات اجرایی شده. تصریح کرد:علاوه بر این‌ها، تهیه و دریافت کلیه اقلام مورد نیاز جهت نظافت و جمع‌آوری زباله در مسیر حرکت زوار حسینی توسط نیروهای اعزامی خدمات شهری و طبق شیفت‌های کاری تعیین شده نیز انجام شده است.

انتهای پیام/

۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۴
کد خبر: 59118

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 8 =