سه جایگاه سوخت کوچک مقیاس جدید تهران در کدام مناطق قرار دارند؟/ ۳جایگاه در مرحله اتمام عملیات عمرانی

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه سه جایگاه سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران طی روزهای گذشته، افتتاح شده است، گفت: مسائل عمرانی ۳ جایگاه نیز به پایان رسیده است.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر پیرامون ساخت جایگاه های سوخت کوچک مقیاس در شهر تهران اظهار کرد: بین تعداد پمپ بنزین های فعال در شهر تهران و میزان تقاضای بنزین، تناسب وجود ندارد و شهروندان تهرانی همیشه در دسترسی به پمپ های بنزین مشکل دارند. شهرداری تهران به شهروندان و همچنین شرکت نفت این قول را می دهد که تا رفع کامل این نیاز کمک کند.

وی افزود: برای احداث ۲۵ پمپ بنزین کوچک مقیاس قرارداد بسته بودیم که با ساخت ۱۲ جایگاه، موافقت های اصولی صادر شده است که از این تعداد ۶ جایگاه عملیات عمرانی اش به پایان رسیده که سه جایگاه آن در شهر تهران طی چند روز گذشته در مناطق۶،۱۵  و همچنین ۱۶ مورد بهره برداری قرار گرفته است.

 مدیرعامل شرکت صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از جایگاه های سوخت در منطقه ۳ در مرحله تجهیز کارگاه قرار دارد و حدود ۴۰ درصد نیز پیشرفت داشته است، گفت: قیمت بنزین عرضه شده در این جایگاه ها با سایر جایگاه‌های شهر تهران تفاوتی ندارد.

شایان ذکر است، از جمله مزایای ساخت پمپ‌های بنزین کوچک مقیاس صرفه جویی در وقت و هزینه شهروندان است.

انتهای پیام/

۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۷
کد خبر: 59154

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 0 =