تجلیل شهردار منطقه ۴ از پزشکان بیمارستان الغدیر

شهردار منطقه ۴ در دیداری که به همراه جمعی از مدیران شهری این منطقه با پزشکان بیمارستان الغدیر داشت، گفت: تلاش پزشکان در کلام نمی گنجد. آنها با شوق و رنج می آموزند تا رنج انسان را به شوق و آرامش بدل سازند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده ضمن تبریک اولین روز از شهریور ماه به عنوان روز پزشک گفت: بسیار خرسندیم که جامعه پزشکی کشور، افتخار انتساب روز پزشک به زاد روز طبیب و فیلسوف نامدار شیخ الرئیس بوعلی سینا را دارد.
وی افزود: سلامتی نعمت و موهبت سترگی است که خداوند آن را در اختیار بندگان خود نهاده و این نعمت توسط عزیزانی چون پزشکان و پرستاران محافظت می شود.
کمالی زاده در جمع پزشکان و پرستاران بیمارستان الغدیر گفت: پزشک و پرستار همچون فرشته نجاتی برای بیماران امید و نشاط را ارمغان می آورند و شادی و حس ادامه زندگی را به خانواده هایشان می بخشند. آنها ضامن سلامت جامعه و امنیـت روحی بیماران بوده و همواره سعی دارند در سایه الطاف الهی‏ درد جسم و روح را التیام بخشند.
شهردار منطقه ۴ ضمن تجلیل از  روز پزشک و تبریک این روز ارزشمند در میان آنها برای شنیدن سخنان ایشان گوش شنوایی شد و پای درد دل آنها نشست و در حیطه وظایف خود دستورات لازم را درخصوص رفع این مشکلات صادر کرد.
شایان ذکر است پزشکان و پرستاران بیمارستان الغدیر خشنودی و رضایت خود را از این دیدار ابراز داشته و خواستار تکرار این برنامه ها و ملاقات های چهره به چهره بودند.
انتهای پیام /

۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۴:۴۶
کد خبر: 59164

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 2 =