پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه‌های دوره دوم طرح «من شهردارم» در حوزه معابر منطقه ۱۹

پروژه‌های طرح من شهردارم به منظور پاسخگویی به درخواست‌های شهروندان و ارتقای نگهداشت در حوزه معابر با پیشرفت ۹۵ درصدی در مرحله پایانی قرار دارد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹،حسین اخگر پور شهردار منطقه اظهار کرد: در راستای بهسازی معابر نوسازی انهار و جداول، پیاده روسازی، تبدیل انهار به کانیو، تراش و روکش آسفالت و زیرسازی و احداث معابر جدید انجام شد.

این مسئول با اشاره به بهسازی معابر بوستان ها به مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع بیان کرد: به منظور فراهم شدن فضایی امن در بوستان ها و تفرجگاه ها عملیات بهسازی معابر بوستان های شریعتی، مطهری، شقایق و بهار اجرا شد.

اخگر پور تصریح کرد: در قالب این طرح هزار و ۲۰۰ متر مربع بهسازی انهار و جداول در خیابان های آموزگار، شهید لطیفی، شهرداری، دانشگاه، براداران شهیدشکری و  اسماعیل آباد انجام و ۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع تبدیل انهار به کانیو در معابر فرعی لقمان جنوبی و خیابان تگرگ اجرایی شد.

شهردار منطقه بهسازی پیاده رو خیابان های شهرداری، شقایق، شهید لطیفی، شهید ورامینی و طالقانی به مساحت ۳ هزار و ۸۰۰ متر مربع، بهسازی و تراش و روکش آسفالت در بلوار شقایق معابر فرعی خیابان لقمان به مساحت ۱۱ هزار متر مربع و زیرسازی معابر احداثی بازگشایی خیابان حسینی به شقایق از دیگر اقدامات اجرایی در معابر است.

انتهای پیام /

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۶
کد خبر: 59210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =