۴ معبر پرتردد منطقه ۷ بهسازی و اصلاح هندسی می‌شود

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۷ از اجرای عملیات بهسازی و اصلاح هندسی در خیابان‌های مهم و پرتردد این منطقه با هدف کاهش تصادفات احتمالی خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، حسین حقی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که می تواند در اجرای طرح های ترافیکی و کاهش میزان تصادفات درون شهری نقش مهمی ایفا کند، اجرای طرح های مربوط به اصلاح هندسی معابر و میادین می باشد.

وی اظهار داشت: گاهی اوقات اجرای یک تغییر کوچک در خیابان و محل عبور خودروها باعث می شود تا بسیاری از حوادث رانندگی کاهش یافته و از بروز تلفات و خسارات جانی و مالی جلوگیری کرد که این امر در دستور کار شهرداری منطقه ۷ قرار گرفت و هم اکنون اجرای عملیات رفع نقاط حادثه خیز در بزرگراه شهید حقانی و خیابانهای سرلشگر سلیمی و شهدای ناجا به اتمام رسیده است.

معاون شهردار منطقه ۷ هدف از اجرای این پروژه را ایمن سازی معابر، افزایش سلامت و رفاه حال شهروندان برشمرد و افزود: در فاز اول این طرح حدود ۴۵۰ مترطول  اجرای عملیات جدول بندی و ۱۰۰ مترطول اجرای نصب نیوجرسی در معابر بزرگراه شهید حقانی تقاطع نسترن، تقاطع شهدای ناجا تقاطع سلیمی و خیابان هویزه تقاطع دفتری صورت گرفت.
وی در پایان یادآور شد: در فاز دوم با توجه به حادثه خیز بودن خیابان پلیس ابتدای خیابان محمد اسماعیل نیز جهت ایمن‌سازی تردد عابران پیاده با اجرای عملیات جدول بندی و کفپوش به متراژ ۱۷۰ مترمربع در حال اجراست.

انتهای پیام/

۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
کد خبر: 59218

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =