بهبود کیفیت خدمات به شهروندان با اجرای طرح‌های الگوی خدمت

شهردار منطقه ۴ گفت: برنامه‌های طرح الگوی خدمت علاوه بر اقدامات عمرانی، خدماتی، ترافیکی و اجتماعی در راستای بهبود کیفیت خدمات، افزایش رضایت عمومی از فضای شهری به شهروندان تلاش می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، شهردار این منطقه در بازدید صبح امروز از محور آیت الله خوشوقت با بیان اینکه اقدامات پیش بینی شده طرح الگوی خدمت در محورهای شاخص منطقه درجهت رفع نیازها درحال اجرا است، گفت: همزمان با طرح های عمرانی، ترافیکی و خدمات شهری رفع نیازهای شهروندان در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه تمامی ابعاد عملکردی، اجتماعی و زیبایی بصری در محورها مورد توجه بوده و طرح های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فرهنگی در حال اجرا است، افزود: عملیات پیاده روسازی، بهسازی فضای سبز، نوسازی مبلمان شهری، اصلاح هندسی معابر و ایمن سازی نقاط حادثه خیز ترافیکی، خط کشی محوری و بلوک عابر پیاده و ... در ۵ محور منتخب منطقه با دقت در حال اجرا است.

در ادامه شهردار منطقه ۴ بازدید از محله شمیران نو را در راستای طرح تحول نگهداشت شهر در دستور کار قرار داد و به اهمیت این طرح برای حصول نتایج مطلوب تاکید کرد.

کمالی زاده در ادامه افزود: در طرح تحول نگهداشت شهر می بایست کیفیت خدمات را در منطقه افزایش داده‌ و با شناسایی آسیب‌ها، نقاط ضعف را به حداقل رساند.

انتهای پیام/

۱۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۴
کد خبر: 59315

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 0 =